Gjensidige

Gjensidige

Gjensidige

Istorija

„Gjensidige“ Norvegijoje savo veiklą pradėjo prieš 200 metų, įsteigus draudimo nuo gaisro tinklą. Šiuo metu įmonių grupė veikia Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje ir Baltijos šalyse. „Gjensidige“ savo klientams teikia gyvybės bei ne gyvybės draudimo, taip pat bankininkystės, pensijų kaupimo ir kitas paslaugas. Norvegijoje „Gjensidige“ užima trečdalį visos ne gyvybės draudimo rinkos.

„Gjensidige“ logotipas – naktinis sargas, ilgainiui tapęs ne tik „Gjensidige“, bet ir bendriniu saugumo simboliu Šiaurės šalyse. Naktinio sargo logotipas yra labiausiai atpažįstamas simbolis Norvegijoje.

Veikla Lietuvoje

Baltijos šalyse siūlome visas ne gyvybės draudimo rūšis: turto, kelionės, asmens, pirkinio, privalomąjį vairuotojų ir kasko draudimus.

Šiame regione „Gjensidige“ veikia jau dešimtmetį. 2015 m. ji sustiprino savo jėgas, įsigydama vieną iš Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos lyderių „PZU Lietuva“, kuri 2016 m. pakeitė pavadinimą į akcinę draudimo bendrovę „Gjensidige“.

2016 m. spalio 31 d. AAS „Gjensidige Baltc“ ir ADB „Gjensidige“ buvo sujungtos. Dabar Baltijos šalyse veikia ADB „Gjensidige“ su pagrindine būstine Lietuvoje ir filialais Latvijoje bei Estijoje.

Rūpestis klientais

Kasdienė mūsų grupės veikla grindžiama profesionaliu rūpesčiu klientais. Todėl siekiame Jums suteikti aukščiausio lygio aptarnavimą. Ne tik teikiame platų draudimo paslaugų spektrą, bet ir itin operatyviai reaguojame į užklausimus ar pranešimus apie nutikusį įvykį. Dedame visas pastangas, kad su mumis jaustumėtės saugiai. Siekiame tapti labiausiai į klientus orientuota draudimo bendrove Baltijos šalyse.

Kokybės vadybos sistema

Mūsų Žalų departamente įdiegta žalų administravimo kokybės vadybos sistema, kuri 2014 m. liepos mėnesį buvo sertifikuota ir gautas tarptautinis ISO 9001:2008 standarto sertifikatas. 2015 m. liepą buvo atliktas pirmas periodinis priežiūros auditas, kuris parodė, jog kokybės vadybos sistema sklandžiai veikia visuose žalų centruose.

Kokybės politika

Žalų departamentas, siekdamas užtikrinti sklandžius, nenutrūkstamus ir efektyvius žalų administravimo procesus, įsipareigoja:

  • Departamento vadovybė įsipareigoja nuolat analizuoti ir tobulinti žalų administravimo kokybės sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2008 standarto reikalavimus bei sutartinius įsipareigojimus.
  • Įsipareigojame, kad dėl žalos su mumis galite susisiekti visą parą be poilsio dienų.
  • Pagrindinis mūsų partnerių atrankos kriterijus – nepriekaištinga paslaugų kokybė.
  • Mūsų departamento darbuotojai nuolat tobulina savo kompetenciją ir žalų administravimo paslaugų kokybę.